söndag 19 juni 2011

uppsala from now on

Eller nej, bara i 7 veckor. Hihi!
Har fått nycklar och har fått allting på plats i lägenheten jag hyr nu i dessa 7 veckorna.
Mamma jag och rasmus åkte upp redan i torsdags och idag åkte mamma hem eftersom hon fortfarande jobbar.
Om cirkus 3 timmar kommer pappa upp, om han hittar då vill säga. Men coolingen har ju köpt en gps till bilen nu!
Men lillebror lämnar mig inte iallafall, han ligger i soffan och glor film.
Imrgon börjar min utbildning, har en bit att cykla från där jag bor till där jag ska studera.
Är förövrigt fortfarande sjuk, blev sjuk studentkvällen och förkylningen vill verkligen inte släppa. Blir förmodligen vårdcentralen imorgon efter plugget för att få pencilin, blir en upplevelse att gå på vårdcentralen här!

Aja, nu ska jag läsa en av mina 15 böcker, börjar med barnasinnet eller en engelsk skit bok som är vuxenpoäng till max.

Kommer hem en runda på torsdag och firar midsommar, sen följer älskling med mig upp igen! yeaaah!
Tackar för allt som min familj har gjort för mig dessa veckorna, ni är guldvärda. i love you!
Även alex och zingo!

PUSSAR FRÅN UPPSALA



Bilder är från igår då vi var inne i city och åt middag på en grekisk resturang!
Den låg precis vid en å och var super mysig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar