söndag 19 juni 2011

student va

Ja, ursäktar för den dåliga uppdateringen!
Har haft mycket att göra med jobb, student, utbildning och miniflytt!
I detta inlägg tänke jag då uppdatera om studenten och all dess innebörd.
Morgonen började med att vi drog oss mot eskilsminne/elineberg eller vad man nu ska kalla det, till ludde där vi skulle fixa till oss för att sedan dra oss vidare mot ekelund för champagnefrulle där massa spidare befan sig.
Sedan vidare till skolan för sista gången för att få betyg och springa ut!
Gick ner i solskenet för att gå runt hästen, vilket va så jävla varmt!
Till sist upp på flaket, som förstörde allting så därför låter jag det stå öppet.

Blev upphämtat av mormor och morfar, även balle och rasmus var på plats.
Fick åka i en gammal hudson bil från morfarstid, vilket var grymt som fasen!
Väl hemma så var redan en massa gäster på plats!

Nu slänger jag upp lite bilder!

Eller, nä.. Internet är inte så jätte snabbt här uppe, as dålig täckning för den delen också.
Men jag kommer hem på torsdag för att fira midsommar så då lovar jag att lägga upp student bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar