lördag 4 juni 2011

life goes oooon

Nu har jag en del att berätta.
Mina högskole planer är nu mera ett avslutat kapitel!
Jag har istället fått några chanser, som jag utan tvekan kommer att ta.
Jag kommer flytta upp till Uppsala i 7 veckor denna sommaren och 7 veckor nästa sommar för att få en utbildning med Ulla Wikefeldt (montessoris Zlatan typ) som kallas AMI, där jag lär mig montessorias material och liksom ja, utbildar mig till montessori lärare för barn mellan 3-6 år. Därefter kommer jag att få heltidsjobb på en ny montessoriskola som ska öppna uppe vid Husensjö i Helsingborg då som öppnar i Januari, just för barn mellan 3-6 år.
Fram tills dess kommer jag få en halvtidstjänst på den montessoriskola jag har jobbat på nu lite från och till.
Detta är en utbildning som är värt upp till 50 000 kronor och detta får jag för att kunna börja jobba redan i vinter!
Förstår ni hur awesome?!
Jag hoppas och håller alla tummar och tår för att min alex ska kunna vara hos mig där uppe i dessa veckorna, det är det enda som fattas liksom! hoppas hoppas hoppas! (ska försöka få honom till det verkligen, jag ska trycka på att jag kan försörja honom dom veckorna)
Så den 20 juni till 5 augusti befinner jag mig uppåt i landet!
(MED ÄLSKLING)
hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar